ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و هوادار در لیگ برتر فوتبال | اوسمار چشم‌انتظار لغزش نکونام اعلام نامزد‌های برترین بازیکن و مربی جهان در سال ۲۰۲۴ توسط گلوب ساکر | رئال مادرید با بیشترین نماینده علت محرومیت تماشاگران مرد از بازی‌های پرسپولیس و سپاهان چه بود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلورکوزن| تلاش سردار فایده نداشت پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد

  • کد خبر: ۲۲۴۵۴۶
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸
محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد
محمد طاهری، بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران معتقد است تیم ملی فوتسال ایران در بازی فینال شانس بیشتری در قیاس با تایلند دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، محمد طاهری، پیشکسوت فوتسال ایران درباره عملکردتیم ملی در جام ملت‌های فوتسال آسیا گفت: «به غیر از بازی اول (در نیمه اول) و بازی دوم با بحرین بقیه بازی‌ها ملی پوشان ما خوب عمل کردند. بازی با ازبکستان بازی سختی  شد و مشخص بود که ازبک‌ها تیم ما را به خوبی آنالیز کرده اند. پیش از جام هم با آمدن لوپز توانسته بودند اردو‌های خوبی را برگزار کنند و در این دوره از مسابقات از نظر روحی و جسمی کاملا آماده بودند.»

طاهری ادامه داد: «من شک نکردم تیم ازبکستان در جام جهانی شگفتی ساز می‌شود و در آینده به یکی از قدرت‌های برتر آسیا و یا حتی جهان مبدل خواهد شد. به همین دلیل معتقد هستم بازیکنان ما مقابل این تیم قدرتمند تمام تلاش خود را کردند و با اینکه یک جا‌هایی تمرکز لازم را نداشتند، اما در نهایت نمره مثبت به آنها می‌دهم امیدوارم مقابل تایلند قدرتمند ظاهر شویم.»


طاهری درباره تحولات فوتسال در آسیا نیز می‌گوید: «یم‌ها پیشرفت زیادی کردند شما نگاه کنید تاجیکستان و افغانستان چه پیشرفتی داشته اند به همین دلیل هیچ تیمی دیگر از پیش بازنده نیست. فکر می‌کنم ژاپن در این جام غافلگیر شد و به همین دلیل خیلی زود نیز حذف شد. در کل کشور‌های آسیایی نشان دادند برای فوتسال هزینه کردند و به شدت در حال پیشرفت هستند. پیش از این هم گفتم مطمئن باشید که ازبکستان در جام جهانی شگفتی ساز خواهد شد. در چنین شرایطی ما بعد از قهرمانی کار سختی در پیش داریم.»

طاهری درباره حریف ایران این توضیحات را ارائه کرد: «تایلند همیشه جزو سه تیم اول آسیا بوده است مخصوصا که الان میزبان هم هست و از وجود ۱۰ هزار تماشاگر بهره خواهد برد، اما تیم ما از شرایط فنی بسیار خوبی بهره‌مند است و اگر با تمرکز بازی کنند اعتقادم این است که تایلند با اختلاف یک یا دوگل می‌زنیم و قهرمان این جام خواهیم شد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->